«Ақмола облысы Білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жалтыр аулының №1 жалпы білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттіқ мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №1 села Жалтыр отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Инстаграм

https://instagram.com/dzhaltshkola1ru?igshid=1rjl4ru5y6cba

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бірінші жартыжылдық бойынша әлеуметтік педагогтың есебі

2024-2025 оқу жылының бірінші жартыжылдығы бойынша

 «Жалтыр ауылының №1 ЖОББМ» КММ

әлеуметтік педагогының қызметі туралы есеп.

 

Негізгі мектептегі әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты – бұл оқушының тұлғасы мен мектептің, отбасының, ортаның, әлеуметтік қызмет мамандарының, ведомстволар мен әкімшілік органдарының арасындағы делдал болу.

 Міндеттері: 

1. Ең басты міндет – баланың дамуы мен өзін-өзі дамытуы үшін қолайлы жағдай жасау. 

2. Екінші міндет – әлеуметтік ортада гуманистік, адамгершілікке негізделген сау қарым-қатынастарды орнатуға ықпал ету. 

3. Үшінші міндет – баланың құқықтарын қорғау. 

4. Оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін анықтау, бос уақытын тиімді өткізуге мүмкіндік жасау, оқу барысында кездесетін қиындықтарды еңсеру. 

5. Әлеуметтік көмек пен қолдауды қажет ететін оқушыларға уақытылы көмек көрсету. 

6. Құқықбұзушылықтардың алдын алу, салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру. 

7. Білім беру және кәсіби бағытты таңдауда көмек көрсету. 

8. Балаларды тәрбиелеуде отбасының рөлін күшейту. 

9. Ата-аналарды оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға тарту. 

10. Оқушылардың денсаулығын сақтау бойынша педагогикалық ұжымның жұмыс жүйесін жетілдіру.

                                                          Жұмысты талдау: 

 

Оқу жылының бірінші жартыжылдығында менің жұмысым келесі бағыттарды қамтыды: 

 

1.Ұйымдастыру жұмысы.

   Оқу жылының басында ең алдымен оқушылар туралы ақпарат жиналып, статистикалық және басқа да материалдар мен құжаттар өңделді. 

   Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу аясында сыныптар мен мектептің әлеуметтік паспортизациясы жүргізілді, оқушылардың әртүрлі санаттары бойынша деректер базасы жаңартылды: ыстық тамақ алатын балалар тізімі, толық емес отбасылардан шыққан, көпбалалы, аз қамтылған және қолайсыз отбасылардан шыққан балалар тізімдері. 

   Осы деректер негізінде сыныптар бойынша әлеуметтік паспорт жасалды. Әлеуметтік паспортқа келесі санаттағы оқушылар енгізілді:

 

Аз қамтылған отбасылар – 25.

Толық емес отбасылар – 49.

Көпбалалы отбасылар – 20.

Ішкі мектеп бақылауында тұрған балалар – 3.

ЕҚБ балалар – 11. (Бір оқушы Атбасар қаласындағы түзету мектебінде оқуын жалғастыру үшін мектептен кетті). Бірінші жартыжылдықтың соңында мектепте ЕҚБ-мен 10 бала білім алуда.

Ата-аналарға «Жалпы білім қоры» бағдарламасы бойынша құжаттарды рәсімдеуге көмек көрсетілді. Қазіргі таңда тізімге 25 бала енгізілді, олардың арасында 7 бала бастауыш сыныптардан, ал 18 бала 5-11 сыныптардан.

Ваучерлік қаржыландыруға көшуге байланысты, ата-аналарға «Egov» қосымшасында тіркелуге және ваучерлерді белсендіруге көмек көрсетілді.

 

2) Әдістемелік жұмыс

 Бұл бөлімдегі жұмысым келесілерді қамтыды:

• Құқықбұзушылықтың алдын алу бойынша тақырыптық әңгімелер өткізу.

• Ата-аналар жиналыстарына қатысу.

• Педагогикалық тұрғыдан назардан тыс қалған балалармен жұмысты түзету.

• Сынып жетекшілерімен оқушылардың жеке тұлғасын тәрбиелеу мәселелері бойынша жеке консультациялар ұйымдастыру.

• Алдын алу кеңесі отырыстарында сөз сөйлеу.

 

2024-2025 оқу жылының бірінші жартыжылдығында баланың жеке тұлғасын жан-жақты дамытуға, оның қоғаммен қарым-қатынасын үйлестіруге бағытталған түрлі іс-шаралар өткізілді. Мектепте әңгімелер, дәрістер, ИКТ технологияларын қолдану арқылы интерактивті сабақтар жүргізілді. Сондай-ақ, тренингтер, психология апталығы сияқты жұмыс формалары қолданылды. Мынадай іс-шаралар өткізілді:

 

«Қатігездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» 4-5 сыныптар арасында 2024 жылдың 21 қазанында өткізілді.
«Дос болуды үйрен» атты іс-шара мектеп психологымен бірге демалыс уақытында ұйымдастырылды.
2-сыныпта «Мейірімді жүрек» акциясы өткізілді, сондай-ақ психологиялық қызмет апталығының жоспарына сәйкес келесі іс-шаралар жүзеге асырылды:

«Мейірімді жүрек» 2024 жылдың 18 қарашасында,
«Сыйла күлкі» 2024 жылдың 27 қарашасында,
«Қуаныш сандығы» 2024 жылдың 29 қарашасында,
«Кинотерапия» ата-аналар мен балаларға арналған 10 фильмнің іріктемесі,
«Мектептегі буллингке жол жоқ!» 5-8 сыныптар арасында.

Сонымен қатар, «Зорлық-зомбылыққа бірге қарсы тұрайық!» челленджіне қатыстым.
2024 жылдың 6 желтоқсанында мектеп психологымен бірге 7-9 сынып оқушылары арасында жыныстық тұтастықты сақтау туралы профилактикалық әңгіме өткізілді.

Тәуелсіздік күні қарсаңында оқушылардың өз еліне деген мақтаныш сезімін қалыптастыру мақсатында ТЖ жөніндегі орынбасармен бірге «Тәуелсіздік – халықтың басты құндылығы» тақырыбында дөңгелек үстел ұйымдастырылды.

Ата-аналар жиналыстарында мектептегі психологиялық қызметтің жұмысы туралы баяндама жасадым. Сонымен қатар, атқарылған жұмыстар туралы есептермен педагогикалық кеңестерде және директор жанындағы кеңестерде сөз сөйледім.

Желтоқсан айына 5-6 сыныптар арасында «Ізгі істер мен бұзықтықтар» атты іс-шара жоспарланды.
Жаңа жыл қарсаңында бастауыш сыныптарда «Рождестволық эльф» акциясын ата-аналардың келісімімен бастадым, онда фотоколлаж жасалып, балалар өздерін эльф рөлінде көре алады.

 

3)Отбасымен жұмыс.

Осы оқу жылы барысында балалармен және ата-аналармен бірлескен жұмыс жүйесі құрылды. Ата-аналарға балаларымен туындаған жанжалдарды шешуге көмек көрсетілді. Жеке көзқарасты қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен әңгімелер жүргізілді. Оқушылар арасындағы жанжалдық жағдайларды шешу мақсатында алдын алу кеңесінің 3 отырысы өткізілді. Мектепішілік бақылауда тұрған оқушылармен бірнеше рет алдын алу әңгімелері жүргізілді, тәртіп бұзушылықтар туралы ақпарат ата-аналарға жеткізілді. Оқушылардың сабаққа қатысуы күнделікті бақыланып, олардың болмау немесе кешігу себептері анықталды. Ата-аналармен және сынып жетекшілерімен тығыз байланыс орнатылды.

Қараша айында сынып жетекшілерімен бірлесіп, МІЕ тізімінде тұрған Фронзей Гордей мен Игнаттың отбасылары зерттелді. 20 қарашадан бастап анасының өтініші бойынша балалар басқа мектепке көшірілді.

Сондай-ақ, күнделікті мектеп асханасында «Жалпы білім қоры» бағдарламасы аясында балалардың тамақтануын бақылау бойынша кезекшілік атқарып жүрмін. Ай сайын жоспарға сәйкес азық-түлік сапасын тексеру комиссиясы өткізіледі. 21 қазанда тамақ сапасын бақылау бойынша мониторинг комиссиясы өтті. Ешқандай бұзушылықтар анықталған жоқ, азық-түлікке арналған сертификаттар бар, жабдықтар таңбаланған. Күн сайын тамақтану туралы мәліметтерді журналда тіркеп, күнделікті мәзір мен тағамдардың фотосуреттерін мектеп сайтына жариялап отырамын.

Желтоқсан айында «Жалпы білім қоры» тізіміндегі балаларды аудан әкімінің шыршасына дайындау ұйымдастырылды. Бұл 5 бала: Баун Аксинья, Усманов Әлішер, Митрофанов Евгений, Потапенко Злата, Лагутин Роман. Сонымен қатар, Президент шыршасына Довбыш Николай дайындалды.

 

Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, екінші жартыжылдыққа келесі міндеттерді анықтау қажет:

Барлық санаттар бойынша оқушылар мен отбасылардың деректер қорын құруды жалғастыру.
Мектеп психологымен бірлесіп, психологиялық қолдауды қажет ететін балалар мен отбасыларға көмек көрсетуді жалғастыру.
Сынып жетекшілерімен және тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасарымен бірлесіп, оқушылардың тәртіп мәдениетін дамыту бойынша жұмысты жалғастыру.
Әртүрлі ақпарат құралдарын пайдалана отырып, салауатты өмір салтын насихаттау.
Балалар жарақатының алдын алу бойынша жұмыс жүргізу.
Сабаққа қатысуды және оқушылар контингентінің сақталуын бақылауды қамтамасыз ету, себепсіз сабақ босатуға жол бермеу.
Педагогикалық тұрғыдан назардан тыс қалған балаларды және түрлі есепте тұрған оқушыларды үйірмелер мен қосымша білім беру спорт секцияларына тарту.

 

 

 

 Әлеуметтік  педагог: Кузьменко Т.А.


Текст