«Ақмола облысы Білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Жалтыр аулының №1 жалпы білім беретін мектебі»  коммуналдық мемлекеттіқ мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №1 села Жалтыр отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Инстаграм

https://instagram.com/dzhaltshkola1ru?igshid=1rjl4ru5y6cba

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бастауыш сыныптардың пәндік апталығы аясында 3 сыныпта ашық сабақ

10.04.2025

2025 жылдың 10 сәуірінде бастауыш сыныптар апталығы аясында 3-сыныпта математика пәнінен ашық сабақ өтті. Сабақтың тақырыбы – жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын бекіту, ал таңдалған ерекше тақырып – теңіз әлемі болды. Сабақтың мақсаты тек алгоритмдерді қайталау ғана емес, сонымен қатар белсенді оқыту әдістері – қызықты тапсырмалар, ойын элементтері мен түрлі жұмыс түрлері арқылы оқушыларда жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру болды.

Сабақ теңіз саяхатының атмосферасын құрумен басталды. Мұғалім оқушыларға «математикалық теңіз саяхатына» кемемен шығуды ұсынды, бұл олардың қызығушылығын оятып, сабақтың бүкіл барысына серпін берді. Оқушылар топтарға бөлініп, капитандарын сайлап, жұмысқа кірісу үшін «билеттер» – тапсырмалар алды.

Білімді өзектендіру кезеңінде оқушылар жазбаша көбейту және бөлуге арналған есептерді шешті. Есептер әртүрлі деңгейдегі қиындықты қамтыды, мысалы, бөліндіде нөл болатын жағдайлар. Бұл бұрынғы білімді белсендендіріп, келесі тапсырмаларға дайындықты арттырды.

Сабақтың негізгі бөлігінде оқушылар теңіз тіршілігіне байланысты ауызша есептерді шешті. Олар топпен жұмыс істеп, көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды талап ететін тапсырмаларды орындады. Тапсырмалар келесідей болды:

Көбейтуге арналған есеп: «107 сегізаяқ әрқайсысы 8 балықтан аулайды.»
Бөлуге арналған есеп: «204 теңіз жұлдызын 4 маржан арасына бөліп орналастыру.»
Көбейтуге арналған есеп: «160 теңіз тасбақасы әрқайсысы 5 қабыршақтан тасиды.»

Бұл тапсырмалар оқушылардың математикалық дағдыларын бекітіп қана қоймай, логикалық ойлау қабілетін де дамытты. Есептер өмірлік теңіз жағдайларына негізделгендіктен, қызығушылық тудырды.

Сабақ ойын элементтерімен сүйемелденді. Мысалы, оқушылар дұрыс жауаптары үшін «қабыршақтар» жинап, капитандар турниріне қатысып, бөлуге арналған есептерді шешті. Бұл жарыс достық бәсекелестік пен мотивация элементін енгізді.

Оқушыларға әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар ұсынылды:

1-деңгей – қарапайым амалдар;
2-деңгей – орташа күрделілік деңгейіндегі есептер;
3-деңгей – терең талдауды қажет ететін күрделі есептер.

Бұл жіктеу оқытудың жекеленуіне ықпал етіп, әр оқушыға өз мүмкіндігіне сай тапсырмамен жұмыс істеуге жағдай жасады.

Сабақ соңында «Аквариум» форматында рефлексия өткізілді, онда оқушылар өз жетістіктерін бағалап, өзін-өзі бағалау парақтарын толтырды. Бұл олардың рефлексиялық дағдыларын дамытуға көмектесті.

Сабақ сәтті өтті. Оқушылар тапсырмаларды қызығушылықпен орындап, белсенділік танытты. Сабақ басында құрылған жағымды эмоционалды көңіл-күй олардың мотивациясын арттырып, математика пәніне деген қызығушылығын күшейтті.

 

Просмотров: 421


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст