Сабақтың тақырыбы:Сәлем! Сенің атың кім?
|
Мектеп: Жалтыр № 1 орта мектебі | ||||||||||
Күні:06.09 |
Мұғалім:Сарсембекова Г. К | ||||||||||
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: | |||||||||
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) | ||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. | ||||||||||
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс | |||||||||||
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды | |||||||||||
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. | ||||||||||
Жоспар | |||||||||||
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар | |||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Есте қалған қызықты оқиға Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. Қызығушылықты ояту Сөзжұмбақ |
Таныстыры лым, суреттер. | |||||||||
Ортасы
|
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Аудио материалдарды тыңдау. |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. | |||||||||
Сергіту сәті |
Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік. Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік. Қолды создық, басты бұрдық – екі деп, Қозғалыспен әрбір адам жетіледі. Алға, артқа қарадық та – үш дедік. Тағы жаңа жаттығулар істедік. Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып, Отырайық көңілді енді марқайтып. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша | |||||||||
Аяқталуы |
БББ кестесі
|
Сөздік жұмысын жүргізу. | |||||||||
Үйге тапсырма: мазмұндау. | |||||||||||
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ | |||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
| ||||||||||
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. | ||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |