Сабақтың мақсаты: отбасы мүшелері атауларын қайталау. Отбасы туралы әңгімелей алуға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Пәндік: отбасы мүшелерінің атын, жасын айта алу, ақылды, әдемі, көңілді, күшті деген сөздерді отбасы мүшелеріне
қатысты орынды қолдана алу.
Тұлғалық: отбасы мүшелерін құрметтеу, үлкенді сыйлау, кішіге қамқор болу.
Жүйелік
- әрекеттік: сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қор мен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік
жағдаяттарда орынды қолдана алу.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру.
II. Өткен сабақ пен жаңа сабақты сабақтастыру
III. Жаңа сабақ
1- тапсырмадағы ата, әже, әке, ана, аға, әпке, іні, қарындас (сіңлі) деген сөздерді хормен және жеке-жеке қайталату арқылы отбасы мүшелері атауларын еске түсіру. Берілген сөздер қатарынан қарындас /сіңлі сөздерінің айырмашылығына назар аудару, бұл сөздерді орынды қолдану ерекшеліктерін еске түсіру. Оны сурет арқылы
немесе балалардың аты арқылы түсіндіруге болады:
Қайрат (10 жаста) (қарындасы) Әлия (8 жаста)
Анар (10 жаста) (сіңлісі) Інжу (8 жаста)
2- тапсырмадағы сурет арқылы оқушылар отбасы деген сөзді еске түсіреді. Бұл сөз хормен және жеке-жеке бірнеше рет қайталанады. Оқушылар суреттегі отбасында неше адам бар екенін айтады. Ұл баланың атынан сөйлемдерді
толықтырып оқиды. Бұл - менің отбасым. Отбасымда төрт адам бар. Олар: әкем, анам, қарындасым және мен. Бұл тапсырмада қарындас сөзінің дұрыс қолданылуына назар аударылады. Сондай-ақ әр оқушы осы үлгіде
өз отбасы туралы айтады.
3-тапсырмада оқушылар «Бұл - менің әкем. Менің әкемнің аты - Сабыр. Ол күшті» деген сөйлем үлгілерімен танысады.
Бұл үлгі «Есте сақта!» айдары арқылы түсіндіріледі. 4-тапсырмада «Менің әкемнің аты ...» деген сөйлем
үлгісі кесте арқылы бекітіле түседі. Оқушылар өз отбасы мүшелерінің атын айтып үйренеді. 5-тапсырмада оқушылар
сөйлесу үлгісімен танысады. Сабақ бойы өткендерін жинақтап қолдануға жаттығады. 6-тапсырмада оқушылар «Сен неше жастасың?» деген сұрақтың «Сен нешедесің?» деген нұсқасымен танысады. Сұраққа жауап беру формасы «Есте сақта! айдары арқылы түсіндіріледі.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықтағы лексика-грамматикалық тапсырмаларды бекіте түседі.
IV. Жаңа сабақты қорытындылау Мұғалім оқушылар арасында жағымды психологиялық жағдай қалыптастыра отырып, сабақты аяқтайды.