02.02.17 жылы « Өзін – өзі тану » онкүндігінің ашылуына арналған жиын өтті. Жиын шағын саяхат түрінде , яғни өзін –өзі тану еліне рухани - адамгершілік жобасының авторы, еліміздің бірінші ханымы, « Бөбек» фондының президенті Сара Назарбаева туралы айтылды.
6 сынып оқушыларымен Жалтыр №4 ОМ « В гостях у сказки» қуыршақ театры көрсетілді. Балалар «Бауырсақ» ертегісін көрсетті.
6 ақпан күні мұғалім Н.В Королевская Сара Назарбаева туралы фильмнен үзінді көрсетті, өзін-өзі тану идеясын қалаушы С. А. Назарбаеваға арналған «Үзіліс» газеті шығарылды.
4 сыныпта мұғалім Шпеттер Л. С өзін - өзі тану пәні бойынша « Мой коллектив» тақырыбында ашық сабақ өткізді.Әдемі қысқы табиғат және әдемі әуен оқушыларды терең ойға батырғандай болды. Психологялық ахуал оқушылардың қысқы табиғаттың бейнесін елестеткізіп, қыстың аязды ауасын сездірді. Балалар өздерінің алған әсерлерімен бөлісті. Сабақ «Один за всех и все за одного» ұранымен сабақтың « Мой коллектив» тақырыбын анықтады. Ұжым деген не? Сыныпты ұжым деп атауға бола ма ? деген сұрақтарды талқылады. Әр топ қойылған сұрақтарға жауап беріп отырды. Бірақ балалар ұжымда бір-біріне көмектесу керек екендігін айтты. Барлық балалар жақсы нәрселер жасау керек екендігі туралы ойларын айтты. Әр оқушы өзінің суретін «Менің ұжымым» үйшігіне жапсырды.
« Выгодная дружба» бейнежазбасын қарап, балалар ұжымда тек өзінің жағдайын ойлайтын балалар болатыны туралы , тек көмек ғана жіберілген қатені дұрыстауға көмектеседі,- деген ойларын айтты. Әр ұжымда ең бастысы – достық. «Достық» сөзінің әрбір әрпіне достарынан көргісі келетін жақсы қасиеттері туралы жазды. Ешқашан ұрыспау, жұмысты бірге орындау, досына қиын кезде көмек көрсету ,осы сөздердің барлығы сабақ барысында айтылды.
Ең соңғы кезеңде « Вместе весело шагать» әнін орындады. Стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазып, жапсырды.
2017 жылдың 6 ақпан күні «Что такое счастье?» пікірталасы өткізілді. Мақсаты, оқушылардың «Бақыт» деген адамзаттық құндылықтары туралы көзқарастарын күшейту. Сабақтың міндеттері мынадай болды: өмірге қуану, тұлғаны өз шығармашылық қабілеттерін ,оң ерікті қабілетін белсенді сезінуге дамыту үшін жағдай жасау, тәрбиелеу.
Сабақтың басында коллоборативті ортаны және психологиялық икемделуді құру үшін Г. Твердцителидің орындауында «Сто часов счастья» әнін тыңдады. Үй жұмысына «Мое понимание человеческого счастья» тақырыбында шығарма жазуға берілген. Балалардың «Бақыт» деген сөзін түсіну үшін «әр адамның бақыты бірдей бола ма?, «Қалай бақытты болуға болады?» деген сұрақтар қойылды және әр бала өз көзқарастарын білдірді.
Бейнежазбаның барысы бойынша сұрақтар қойылды, қорытындысында балалар егер бақытыңмен бөліссең, еселенеді ,арта түседі деген шешімге келді. Мұны «Свеча не теряет ничего, если от его пламени зажглась другая свеча» бейнежазбасымен растауға болады.
Бақыт дегеніміз не?деген сұраққа кескіндеу тапсырмалары берілді, соңында эмоционалды жағдай бойынша рефлексия өткізілді. Балаларға өз қолының суретін салу және тілектерін жазу ұсынылды. Жұмыс барысында сыныпта жайлылық құруға ықпал ететін әуен қойылды. Қорыта келе сабақ мақсатына қол жеткізілді деп атап өткім келеді. Мұны «Адамгершілік қалай бақытты болуға болатынын үйретпейді, бақытқа қалай лайықты болу керек екенін үйретеді» деген сабақтың дәйексөзінен көруге болады.
«Ана, мейірімділік, достық пен бейбітшілік» туралы суреттер байқауы ұйымдастырылды.